mandag den 4. oktober 2010

En yndlingsbeskæftigelse

Jeg er i dén grad havnet i husmorfælden. Den hvor man løber rundt som en hovedeløs høne til arbejde, på arbejde, hjem fra arbejde, hente børn, aftensmad, den ene eller den anden til gymnastik, opvask, rydde op og så måske løbe en lille tur hvis det går rigtig højt. Bloggen er blevet helt glemt.

I sådan nogle perioder er det at jeg skal hanke op i mig selv, hvis jeg ikke skal ende som indebrænt, stressert og sure mor. En af mine yndlingsbeskæftigelser er franske (eller spanske) film. Aller helst i en biograf - det er luksusvarianten - men da farmand ikke er hjemme i aften, bør jeg måske holde mig hjemme hos de (snart) sovende børn. Heldigvis har lovefilm sørget for at jeg ofte har nogen på lager. Der er ikke så længe siden jeg så jeg Velkommen til Ch´tis - en ret sød lille komedieagtig sag i den lettere ende af genren franske film. Nu glæder jeg mig til lige om lidt at tænde for Klassen. Jeg skal bare vente til chilien sover, så jeg ikke ustandselig skal rende og hente vand, sutter og bamser der er faldet overbord. Jeg foretrækker nemlig film uden afbrydelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar