lørdag den 16. oktober 2010

Ferietid

Efterårsferie holder 100. Ikke mindst når solen arter sig, som den har gjort i dag. Har tænkt mig at bruge den næste uges tid til at få udryddet alle punkter på min to-do liste, og er fra dag ét kommet godt i gang med at pudse vinduer, lægge gardiner op og andre nødvendige sysler.

Når man holder ferie, synes jeg man skal gøre noget nyt - få sig nogle nye oplevelser (vinduespudsning tæller ikke...). Så om lidt vil jeg bænke mig forran fjerneren med Barnaby, strikketøj og måske et glas portvin. Jeg plejer nemlig aldrig at kunne holde mig vågen til modreren er fundet. Men nu vil jeg så seriøst gøre forsøget og satse på at børnene i morgen tidlig er gået over i ferietid.

Ingen der siger noget om gammel og sat, vel?

1 kommentar:

  1. Ikke jeg, ihvertfald!
    Som tvunget til at betale medielicens grundet computere med en vis hastighed, ja så er Rimkogeren og jeg af og til med på en DRtv-kikker. Han rykker lænestol hen til sin computerskærm, og jeg flader ud på en del af sofaen og kikker på min bærbare planket på bordet foran... OG begge har vi det med at falde i søvn undervejs nævnte serie, trods at den faktisk er en OK-krimi i den blødere afdeling. I går holdt jeg næsten finalen ud; hvis du klarede den, da vil jeg investere i en flaske portvin til næste lørdag!
    Nyd efterårsferien til FULDE, hik :-D

    SvarSlet