torsdag den 8. juli 2010

Morgenstemning

Det har været en af de der rædsomme nætter med to børn der insisterede på at ligge på tværs i min seng. På et tidspunkt søgte jeg tilflugt på sofaen, men der var bare en død irriterende flue. Nu sover resten af familien så, endelig. Farmand og chilien snorker om kap på sofaen, efter at de stod op kl 04.30. Jeg tror jeg lister mig afsted på arbejde om lidt og lader farmnd om børneafleveringen i dag.

Jeg håber jeg ikke bliver for træt i aften. Vi skal nemlig ud at spise - her. Bord og en fem retters sommermenu er bestilt i gårdhaven kl 19.30. Der var noget med at farmand på et tidspunkt for længe siden lovede mig en middag - nu kan ingen af os huske hvorfor. Pyt med det.

2 kommentarer:

  1. Dit indlæg står til at være udgivet torsdag aften kl.21.52! Men mon ikke at det først er i aften, at du skal fægte med bestik...
    FEM retter til lidt over 400 kroner er billigt, så hvis ikke du slår dig på 5-stjernet cognac til alle retter, så skulle din gode mand nok have råd til at invitere dig ud igen uden nogen særlig begrundelse :-D
    nb. Det er en god idé, at han ad den vej kan få inspiration til det kommende skoleårs hjemkundskab *LOL*

    SvarSlet
  2. Ja, den er hlt gal med det der ur - men det var altså en morgen kl ca 07.Og ja, det er billigt. Men nu ved jeg at tre retter egentlig er rigeligt.
    Mon ikke hjemkundskabtimerne kunne piftes lidt om med cava i ærtesuppen?

    SvarSlet