lørdag den 13. oktober 2012

Husmoder på slap line

Vi  lagde hårdt ud med ferien, Chilien og jeg. Turboen skulle have veninde på besøg, og så er det bare nemmest for alle parter, at chilien lige laver noget andet udenfor matriklen noget af tiden...Chilien havde ønsket at kommet i Ikeas legeland, og jeg er jo ikke den der er svær at overtale. Jeg skulle ikke bruge penge, men jeg kan ikke modstå deres kranse - jeg har købt dem de sidste par år nu, og de holder fint frem til jul, og pynter gevaldigt på vores noget ufede 70´er dør.


Ikea havde pakket deres julegrej ud. Jeg faldt for det her julepynt i stof. Men jeg nægter at købe julehejs inden vi er nået midten af oktober - men I´ll be back.


På vej hjem var vi lige forbi vores plantepusher, så nu er der plantet lidt i krukker på terrassen.


Jeg har også modtaget en gave i dag. Farmand var stor i slaget, og har investeret i en moppe med spand - i en fin lyserød farve. Vi har  nemlig fyret vores rengøringsdame. Hun har været guld værd de seneste tre år med små børn og arbejde, men nu kan børnene bedre passe sig selv mens mor svinger moppen. Den skal afprøves i morgen!


Og iøvrigt er husmoderen gået helt amok; her til aften har hun nemlig lavet en surdeig! Det må da være den ultimative husmodeøvelse...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar