tirsdag den 18. september 2012

Træt og mere træt

Jeg prøver hårdt at komme på fode igen efter en hård weekend. Vi har haft gæster i weekenden - en samling kolleger fra min gamle efterskolelærertid. Det var død hyggeligt - ligesom i gamle dage. Men man kan godt mærke man ikke er 25 længere - ihvertfald dagen efter. Så er man bare træt. Jeg fik heldigvis overtalt resten af familien til at frisk luft og natur lige var sagen, og vi fik en dejlig søndagstur.




De seneste par aftener er min plan om at komme tidligt i seng og være frisk mislykkes. Men i aften er det alvor. Jeg har influenza-på-vej-følelse i kroppen, så jeg har allieret mig med mængder af rød solhat og the. Det er jo på søndag det store slag om de 21 km skal stå, så en influenza vil i den grad komme ubelejligt lige nu. Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar