tirsdag den 8. maj 2012

Væltet omkuld

Jeg har været totalt flad og ved siden af mig selv siden de 16 børnehaveklassebørn forlod matriklen i søndags.  Når man sådan ikke er vant til at have med drenge i den alder at gøre, bliver man lidt blæst omkuld af deres energiniveau. Heldigvis blev de hurtigt sluppet på græs udenfor med en fodbold. Vi fik halet dem ind i fem minutter til noget bolle og saftevand. Kagen havde de slet ikke tid til. Godt man er gift med en skolelærer der er professionel udi at styre den slags horder.

Nå. Men det er nu ikke kun de køre børn der er skyld i det lave energiniveau. Måtte opsøge en læge i dag, der kunne konstatere halsbetændelse og fik ordineret pencillin. Noget skidt - men jeg ved jeg har det meget bedre i morgen. især hvis jeg tager mig sammen og går i seng NU.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar