torsdag den 3. maj 2012

Hvornår lærer jeg?

Hvert forår tror jeg at jeg har gennemgået en transformation hen over vinteren. Jeg bilder mig selv ind at jeg har fået grønne fingre og tålmodighed. Så det kan ikke gå hurtigt nok med at komme igang med at forspire blomster og tomater. Og hvert forår går det helt galt. Jeg kommer ofte rimelig godt fra start.Men så er det at jeg kommer til at glemme at vande, stiller planterne for varmt og i det hele taget føler mig ret lost omkring hele projektet. Her er et billede af årets produktion:

Der har været for varmt og jeg har glemt at vande, så det meste er en smule slattent. Måske lige bortset fra nogle små tomatspirer der bare ikke vil blive større. Det der åbenbart er mest hæld med, er børnenes to sættekartofler. Føler mig lige overhalet indenom her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar