søndag den 19. august 2012

Strandweekend

Her kommer så resumé nr 2 fra denne weekend. Turboen har haft klassebamsen med hjem i denne weekend, så vi har lige skrevet en historie om det han haft oplevet under sit ophold her i weekenden. Han var selvfølgelig med i går da vi tog turen over til Sjælland. Vi snusede rundt i et sommerhusområde hvor oldemor en gang havde et sommerhus for 30 år siden, og hvor farmand har tilbragt sine barndoms somre. Og vi fandt sgu huset! Og nåede en lille dukkert på den lokale strand inden vi tog videre til det årlige sildegilde i familien. Der er noget med halmristede sild - jeg må indrømme jeg aldrig har fattet fidusen, så jeg fik tiltusket mig en frikadelle fra børnebordet i stedet. Men hyggeligt var det!





Og idag - tja, der var ikke andet at gøre end at tage på stranden igen for at blive luftet igennem. Det er næsten lige før jeg glæder mig til at tilbringe dagen på mit dejlige kølige kontor i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar