søndag den 10. juni 2012

Turboweekend

Det er sjældent at jeg tænker at jeg rigtig når noget i weekenderne. Der er så mange distraktioner - børn, fx, så man føler ligesom ikke at man kommer nogen vegne. Men denne weekend skulle vi simpelthen komme videre i nogle af de mange projekter. Og siden vejret ikke var til udedørsaktiviteter, skulle der ryddes op i vores nuværende pulterkammer, således at det forhåbentlig inden alt for længe kunne blive et soveværelse. Det er en lettelse at der er nogenlunde styr på tingene deroppe nu. Vi har fordybet os i gamle eksamensopgaver (tænk at man nogen gang har været så klog? Og hvad skete der?) og andet ragelse. Derudover har jeg lavet boller til morgenmad, handlet, skiftet den lyspære på badeværelset der ikke har virket i flere uger, vasket tøj, prøvet at pille tyggegummi og prutteslim af sofaen - uden held, og givet alle blomster både vand OG gødning. Vi  har bagt chokoladekage som pigerne har pyntet.


Og jeg har batikfarvet gamle trøjer, t-shirts, viskestykker med ubestemmelige uafvaskbare pletter og noget stof som jeg vil sy sofapuder af (farmand ved det bare ikke endnu....)



...Og jeg nåede også at pukke blomster i haven


Og så jeg løb en lang tur. Og kom til at beslutte mig for at løbe en halvmarathon til efteråret. Jeg har bare ikke fået meldt mig til endnu, men jeg lover at det kommer. Lidt latterligt at betale så mange penge for selvpineri, synes jeg. Jeg kom i stedet til at gå på amazon, hvorefter jeg nu glæder mig til at modtage


Ingen kommentarer:

Send en kommentar